When you are near

Helgen har varit fin, vet att det är en dag kvar men jag ska bara jobba så skit samma. Har inte druckit nåt = skönt. Igår var vi runt på stan och kollade på diversegrejer, på biblioteket, arenan och sådär. Var på olearys också en sväng. Eller nej två svängar men jag drack bara vatten. Det snöade och allt var vitt och fint. Dock lite kallt. Kom hem vid typ halv ett och somna som en stock. Vaknade klockan ett och var heeelt utsövd och det var så jävla skönt, har inte fått sova ut på typ tre fyra veckor. Iallafall gick jag upp, kollade klart på en film jag hade somnat till dagen efter. Sen åt jag en lussebulle och drack kaffe och kollade på pans labyrint, den var bra. Städa lite och sådär. Sen typ vid sex åkte jag till stan, mötte frida, hyrde film, åkte till willys, mötte petra, handla gott och sen åkte vi till Olle. Vi laga mat och åt och gick ut med Daisy. Sen kolla vi på två filmer, ingen var vidare bra. Skräckfilmen var dock ganska rolig, vi satt och spela tillbaka för att se fula miner och sånt där annat kul. Petra sov hela andra filmen, Olle sov typ två sekunder och Frida också. Jag var som vanligt pigg. Klappa djuren istället. Finaste hunden och katterna. Nu kom jag hem nyss, så jävla kallt ute och galet mycke snö. Allt ser ut som en film och det är mysigt på ett sätt och jobbigt på ett annat. Min hals gör ont och ska få vila lite nu tills imorn då jag ska snacka i fem timmar.
 Puss och kram älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0