Well a kiss on the lips

Har spenderat senaste dygnet med lovely people och haft a lovely time. Jobbat fast det har inte varit särskilt jobbigt, iallafall inte när datasystemet lägger av och alla på tillväxt sitter i ett konferensrum och snackat julklappar och drinkblandningar till nyår. Sen fick vi ha lite extrarast och chillade mest. Känns som att ja kommer sakna det när jag inte ska jobba på en månad. Jag har varit där flera gånger i veckan varje vecka sedan i april. Och sen nu, poff inget alls. Dessutom alla fina stunder på tåget, på bussen och på rasterna kommer inte upplevas på ett tag. Fast okej, det ska bli galet skönt att bara få åka hem efter skolan och inte göra någonting. Det gör jag typ aldrig. Men! Nyårsafton imorgon. Känns så sjukt, 2008 har varit one hell of a year men nu känns det som att ännu bättre tider är på väg. Hela sista terminen ska bli minnesvärd och sen studenten och sen festivaler, sommar, roadtrips och allt underbart. Fast jag hatar att jag känner mig så likgiltig och konstig. Hatar att jag aldrig kan vara lycklig. Känner mig så liten och så okapabel till allt. Morgondagen kommer bli galen, endast för att vi inte har några seriösa planer utan att vi bara ska ha roligt. Det kommer bli bra. Det mesta kommer bli bra. Jag vill att en till sak ska bli bra. (hehe satsa)


Kommentarer
Postat av: räven

hehe satsa

2008-12-31 @ 11:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0