We break up on friday

Jag tror aldrig jag har tyckt så här synd om mig själv. Den här dagen har typ varit den värsta på otroligt längre. Först vaknar jag av sprängande huvudvärk på en madrass hos Petra. Mitt smink hade kletat ihop sig i ögonen och jag hade ont i hela kroppen. Insåg att jag hade vaga minnesbilder av slutet kvällen innan. Kommer ihåg att jag var sugen på efterfest så jag drack massa vin trots att ingen annan drack, jag spydde på toan och sen lagade Petra snabbmakariner. Men jag kommer inte ihåg hur jag somnade på madrassen eller hur jag kunde ha min pjamas på mig. Men i mitt huvud var jag inte så full och det känns inte som att jag betedde mig som att jag var så full. Men det var jag ju tydligen. Kommer ihåg att jag skämde ut mig för taxichauffören ännu en gång och att jag fick extrem mensvärk på väg ut från etage. Men okej, det var en jätte rolig kväll. Dock inte lika kul att springa till bussen i gårdagens kläder och smink, komma på en buss smockfull av glada barnfamiljen som ska ner på mellandagsrean. Jag mådde så sjukt illa. Kom ner på stan och bytte till min buss hem, kändes som att jag var fulast i världen och det kanske jag var också. Kom hem och mamma tvinga mig att äta och jag trodde det skulle komma upp direkt. Kom iallafall upp in på mitt rum och bytte om sen drack jag typ en liter cola. Kollade på tvp the hills avsnitt och hade mensvärk, riktig jävla mensvärk som jag aldrig brukar få men som jag har fått på senaste tiden. Nu har jag nyss sett mamma mia med mamma men min kropp mår fortfarande skit, mår illa och har ont i huvudet och halsen och nacken och mensvärk och har fortfarande inte tvättat bort mitt smink. Fy. Fan. Denna. Dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0