dead for six weeks

Har ont i mitt ben. Har haft det i snart en vecka. Eller iallafall 6 dagar. Insidan av vaden, känns varje gång jag rör benet och det suger. Önskar att jag hade gått på phone me och blivit as packad istället för att sitta och inte göra någonting utan anledning. Eller så kunde jag ha städat mitt rum som jag helst vill grina sönder på. Har iallafall skrivit rewriten och jag är nöjd över det. Så nöjd att ja ska hämta något gott i köker och sen lägga mig i sängen och sova. Dagen har spenderats i skolan, textkommunikation först i typ tio minuter, sen mat och sitta i biblioteket länge för att foto skulle börja. Sen foto då vi valde bilder som vi ska ställa ut på arenan på fredag och så framkalla vi sista rullen någonsin :( MEN! Ernesto älskar ju oss så vi kanske får läsa foto b också tillsammans med dem som läser foto a och få jobba självständigt typ och det skulle vara bäst i världen! Sen åkte jag hem och åt lussebullar, pepparkakor och mandariner. Kollade på the Virgin Suicides och råkade ladda hem hela första säsongen av en fyra för tre. Såg ett par avsnitt, verkligen 90tal. Vill boka studentkryssningen nu. Får göra det imorgon. Nu ska ja inte sitta här längre heller, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Rohan

Åh vad gott med lussebullar! Mums



Gillar designen på din blogg! Har du gjort den själv?

2008-12-11 @ 23:07:30
URL: http://rohans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0