Good girl to me

20.04
Har jobbat hela dagen och kom hem nyss, åt jätte god mat och nu sitter jag här i varm tröja. Ska koka te och äta pepparkakor som mamma har bakat idag. Nöjd över att jag jobbade idag, trodde inte jag skulle palla när jag satt på tåget men jag och Olle vila ett tag på bussen så jag vart lite piggare. Petra och Frida jobbade inte, lökarna. Jag är så sugen på att gå ut nu, kanske på onsdag. Eller okej, det måste bli på onsdag jag är så pepp. Har inte vart ute på ett bra tag nu. Har ju en liter vin för tusan. Jag vill på studentkryssningen och på magasinet på juldagen men alla biljetter till båda är slut. Slut slut slut. Orkar inteeeee. På lördag ska vi till etuna och chilla med morfar, moster, kusiner och alla katter. ALLA i etuna har katt!! Iallafall blir det skönt att bli bortskämd med mat och allt annat man blir bjuden på där. Måste köpa julklappar i veckan också. Nu ska jag se nyaste gossipgirl avsnittet, puss

Kommentarer
Postat av: frida

jag och petra snackade om att vi skulle på harrys på onsdag! sen åker ju jag så då kommer vi inte festa förens på nyår tillsammans <3

2008-12-14 @ 21:46:08
URL: http://herethereandeverywhere.blogg.se/
Postat av: frida

okej sorry. ja det tycker jag

2008-12-15 @ 00:58:37
URL: http://herethereandeverywhere.blogg.se/
Postat av: frida frida frida

stina, jag blir besviken på dig, msn, hallå?!?!

2008-12-15 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0