new again

Äckligt självhat som jag motvilligt utsätter andra för. Låter hatet landa på någon annan och helt plötsligt hamnar man på en ny nivå av hat. Hatet mot ensjälv ochdenandra personen. Helt omedvetet.
Borde ta en promenad istället. Sota ner lungorna lite och leta tröst som inte finns ute på gatorna.
Fan alltså, det är 3 dagar kvar!!! Men imorn åker jag till Eskilstuna och på fredag blir det begravning. På lördag blir det 40 grader och obegränsad mängd alkohol. Underbart.
Ska väl packa lite mer också. Kanske se en film.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: fms

vill inte att du ska åka, är ledsen, vill att du ska komma hit, vill åka till dig, vill prata med dig

2008-08-13 @ 22:24:51
Postat av: fms

2008-08-14 @ 12:36:15
URL: http://fms.webblogg.se/
Postat av: FRIDA

hahahahhahah älskar dig, älskar att du vet hur man muntrar upp mig när jag är ledsen älskar att jag köper tröjan till dig i veckan 180 spänn storlek ?????

2008-08-14 @ 20:58:03
Postat av: FRIDA

saknar dig. kom hem. hatar att du är borta. varför är du borta så länge. jag vill bara prata lite med någon & du ä ralltid bäst att bara prata lite med & jag kollade efter din tröja tusen gånger idag & den fanns bara i xsmallll & jag ba ohno. ska kolla mer imorgon. jag har varit så glad idag. vat inte varför jag inte är det nu men skitsamma. & liksom. åh. kom hem. röj. med mig. jag vill åka till falun. jag vill prata cafe med dig, jag vill dricka vin med dig, jag vill ååååååhåhåh. jag är trött. tror jag. eller så har jag druckit för mycket cocacola eller så har jag fått för många intryck idag med tanke på att jag inte gjort någonting överhuvudtaget i en vecka & idag har jag gjort tusen saker, träffat tusen människor, skrattat så sjukt mycket & varit så glad & så åh. duvet. du vet hur jag blir när jag mår bra? när jag inte kan sluta skratta & prata & kramas & åh. varför är jag inte alltid så? varför skriver jag världens längsta kommentar till dig som du inte kommer kunna läsa förrän du kommer hem? vilket iochförsig väl borde vara ganska snart? men ändå. åh. jag saknar dig. saknar dig. saknar dig. om ca en månad fyller du år.

2008-08-22 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0