handy-man

ska snart till jobbet, vi ska åka bil eftersom det inte går några tåg så det bli jag och petra ute på vägen nu.
ikväll ska jag till anna på fest, det ska bli riktigt roligt.
skit fint väder idag fast tydligen kallt, min hals gör ont och det är not good för jag ska till turkiet om exakt en vecka idag! om en vecka har vi precis åkt från arlanda. dessutom har jag pratat med lisa om vi ska åka till london sen efter min födelsedag någon gång. awesome!
gick ner i källaren i typ förrgår för att leta fynd. hittade en svart väska, ett bälte och en mulberry väska! mammas gamla, precis sån typ av väska jag har letat efter och den är så mys.
är lite stressad, ska åka om en kvart så vi får höras imorn eller nåt
puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Ha en underbar lördag.

2008-08-09 @ 10:14:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Sojung

vad jobbar du med då?:)

2008-08-09 @ 10:24:19
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0