oh how i miss you were here

sitter med färg i håret och väntar på resultatet
dagen började med att jag vakna och somna om tusen gånger och tillslut tog jag mig upp någon gång runt ett.
precis lagom för att se lords of dogtown. den filmen kan man se om och om igen. endå lika bra.
sedan har jag bara degat vid tvn. såg en dokumentär om vänner, hollywood uncensored, one tree hill osv.
 
igår var jag med frida, sofia och elina. vi hyrde underbar och älskad av alla.
andra gången på två dagar. sedan träffade vi sandra och följde med upp till henne kompis ett tag.
kul att träffa sandra igen, har inte sett henne på flera månader.

imorgon blir det ett nytt år, det känns bra
idag blir det nog bara att vara hemma och inte göra någonting.
det blir ett kort inlägg nu för ja ska precis skölja ur håret, men ja får uppdatera er lite senare.
puss & gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0