im your to keep if you want to

ni vet så ledsen så man tror att allt vatten i kroppen ska ta slut, att man ska gråta så mycket att själen försvinner, gråta tills ingenting finns kvar, gråta tills allt som finns är ett tomrum, vakuun. call it what you want. ni vet.
jag tror ni vet hur det känns när man har kommit så långt ned som det går, det känns som att inget egentligen betyder någonting, ingenting är viktigt, allt är i svart och vitt och 90% av världen är svart, man ställer sig frågan 'skulle någon verkligen sakna mig om jag försvann', man sitter inne på sitt rum, man sitter där och gråter och vet ni vad. den här gången tycker ja inte synd om mig själv. idag vet jag att det här är vad jag förtjänar.
varför ska jag ha rätten att gråta och säga alla hatar miiiiiiiiiiiig. för isåfall är det ju jag som har fått dem att hata mig.
ni fattar. tror ja. eller vem fan läser min blogg ens.
men fan vad pinsamt. sluta läs om ni tycker att jag är pinsam för det blir bara mer pinsamt

inatt drömde jag en sak. eller massa saker i en och samma dröm snarare. jag var lycklig. eller jag hade mensvärk och var lycklig. lisa och resten av mina släktingar från pappas sida kom och på något vis var vi alla hemma hos antonia. jag, antonia och frida fick lov att springa och hämta emelie och ja kuta så jag inte skulle bli sen tillbaka.
vi hämta henne och sen skulle vi ut från en tågstation, jag fastna med väskan i dörren och sen tappa jag bort min jacka. ingen vänta på mig för de såg mig inte, sen hade jag ingen aning om vart jag var, jag sprang och leta efter dem och så hörde jag pappa ropa: 'stina, kom hit och hälsa'. då satt pappa vid någon ramdom blå villa med kitty och ecke, jag gick dit och var lite trevlig.
sedan var helt plötsligt jag och antonia vid mix megapol för vi skulle på något studiebesök där. det var snö och vattenpölar och så skulle ja hoppa till en plätt med snö men missa, då ramla jag ner i vattnet som var typ 1 meter djupt. alla skratta och jag skulle få på mig mina kläder som på något sätt hade ramlat av. frida började bada brevid mig naken. arda från vår klass ramla också i vattnet och sa att frida hade stora bröst.
jag skulle tydligen få en egen radio-tid på mix megapol för att jag hade varit så rolig, folk skulle ringa till mig och berätta pinsamma grejer, jag satt där i blött hår och handduk för jag hade inte hunnit få på mig kläderna. då såg jag en kille, så där mysigt brunt, halvlockligt hår. sånt där som jag kollar först på. stora bruna ögon. världens finaste leende. och så krama han mig och jag fråga antonia vem de va. hon skratta as länge och sa att det var ju min pojkvän. jag vart allmänt överraskad och ja.
sedan var jag hemma hos antonia med min släkt igen. farmor hade kommit också. men jag och lisa och olle skulle gå hem till min pojkvän som jag ej har namn på. vi satt hemma hos han och han var typ bäst i världen.
sedan skulle han gå, vi satt kvar i hans rum. jag hade blivit kär i han. han kom tillbaka och läg i mitt knä. sedan var han helt plötsligt död. jag börja störtgrina och kuta allt vad jag hade. jag träffa petra och frida och grät som en tok, frida avbröt hela tiden och skulle berätta något annat. jag slog henne och skrek men hon bara skratta. jag sa till petra att säga till henne men petra brydde sig inte. de gick och skratta och skämtade om mig.
vi kom hem till någon kille, ja grät fortfarande, ingen brydde sig. jonna och sara var också där. dom satt och drack sprit på golvet. jonna prata i telfon och sara var full. men de sa att de inte kände mig. jag gick ner och där var antonia. alla på nedetvåningen ville veta vad som hade hänt så ja berätta att han hade dött.
sen vakna jag, var helt blöt runt ögonen och fortfarande lite kär. han var ju så perfekt. men så dog han.


hahahhahah vem fan orkade läsa det där. den får en guldstjärna av mig.
jag orkar egentligen inte vara ledsen. det orkar jag inte. iförrgår hade jag inte gråtit på typ två-tre veckor. men de smyger sig alltid fram på nätterna.
och på något sätt är jag fortfarande sur på frida och petra som sket i mig. och jag är skit sur på att jag fick vara lycklig i drömmen men inte i verkligheten, jag skulle ha mensvärk i drömmen men den skulle då fan inte försvinna.
snälllllllaaa någon, säg vad jag ska göra. snälla snälla snälla snälla
nu vart jag sådär patetisk igen.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra helg

2007-12-08 @ 13:37:17
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Frida

jag skulle aldrig göra så :((( nte bada naken med arda heller!! hahha :P

2007-12-08 @ 16:06:12
Postat av: du vet vem

åh, jag vet inte vad du ska göra för jag vet ingen ting längre, men aa jag håller med dig i mkt. men en sak vet jag,... tvinga med frida på fredag så ska vi ha kul!! älskar dig stina.

2007-12-08 @ 18:35:19
Postat av: Agnes

ta tag i dina problem är juh ett tipps

2007-12-09 @ 21:17:31
Postat av: psykräven

Guldstjärna till mig. & jag vet precis vad du ska göra. Kom hit, kom hit, kom hit. Allt känns så jävla mycket bättre efter en tjejkväll med vin & gråt i en snygg soffa.

2007-12-10 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0