I will just keep it raining

Jag bjuder nu på en bildbomb!
Första veckan jag var hemma gjorde jag detta:

Åt pölsa, potatis och rödbetor tillsammans med pappa. Det var det allra första jag gjorde, hade längtat efter det i nästan tre månader. Så knäppt.

Hittade ett välkommen hem/påsk-ägg i mitt rum. Så jävla fint. Fick ett guldarmband ifrån Laos, mitt favoritgodis, te, en trisslott och en maskara! Bästa päronen.

Jag sov så himla mycket. Här var i en sovpaus och ni ser ju, jag var ett vrak.

Läste mina supertunga amerikanska tidningar.

Fick ääääntligen tillbaka min tyggsäck som hade fastnat i Berlin på vägen hem.

Åt lunch med dessa + Frida.

Köpte mig en bikini trots att det snöade den morgonen.

Provade glasögon.

Drack öl.

Chillade stenhårt tillsammans med Ninja + några brudar till.

Fikade med finaste Jonna som jag inte hade träffat på hela 8 månader!!!

Tittade på fotboll med Hanna och Frida. Hannas pojkvän Terry kickade ass.

Spelade spel och drack öl tillsammans med Frida, Fia, Elina och Erika. Här drar Fia av Fridas strumpa med munnen.

Bishops arms med dessa snyggingar.

Solade för sista gången på Sofias balkong innan hon och Markus flyttade.

Åt mammas bästa jordgubbspaj.

Packade upp och insåg att allt jag köpt ser ut så här.

Tvättade fönster i denna fina outfit.

Åkte upp till hoppbackarna tillsammans med Tyson, Emelie och en termos kaffe!

Kommentarer
Postat av: räven

alltså!!!!!!!! JONNAS HÅR!!!!!!!!!!! EN KILOMETER!!!!!!!!!! måste åka till falun & hänga med er på bishops arms eller på rådhusgården eller i gruvan eller VAR SOM HELST & klappa på er & beundra era superlånga hår (ditt är ju skitlångt det med!!!!) & tvinga er berätta ALLT om era resor & själv bidra med berättelser om hur jag typ... eh... sovit? jobbat? ritat? läst? jaja. ni älskar det hur som helst för jag VET JU att du älskar mitt dagisfrökenjag & förhoppningsvis gör jonna det med. ÅH. PUSS & KRAM. blev så HIMLA GLAD av detta inlägg. bästa mot ensamhetspaniken.

2012-05-19 @ 23:20:55
Postat av: räven

ps. PÖLSA????? det tror jag aldrig att jag har ätit.

2012-05-19 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0