After that moment

Nyåret var, trott eller ej, väldigt bra. Jag har inte haft ett riktigt bra nyår sedan jag var för liten. Då förstod jag inte allt det där som är deprimerande med ett nytt år. Senaste åren har jag antigen haft skittråkigt, hånglat med fel kille, druckit för mycket eller stått på stan och frusit i misär. Men i år var vi 14 stycken asbra människor hos Hanna och Petra, åt svingod mat och efter maten kom typ 20 människor till. Sen pågick en konstant lyckokänsla till klockan blev halv fem då jag dansade sista dansen med Fia och Josefin och somnade sedan på soffan med två filtar om mig bredvid Rezan.
Dagen efter låg vi alla i soffan och tittade på 5 filmer och hade världens bästa första dag på året. Så jag tror att detta år kommer bli mitt år. HAHAHHAHAHA å vad roligt om jag hade varit en sån tjej. Det är jag inte. Självklart kommer detta år bli lika bergochdalbanigt som alltid!
Det är jag som ser så glad ut med demonögon på höger sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0