Nothing like this

En helg till. I fredags jobbade jag hela dagen, tittade på film med Bella, Hanna, Rezan och Frida på kvällen. Sen jobbade jag typ hela lördagen på subban också. Efter det åkte jag hem och bytte om, snabbsvepte en drink, sminkade mig och åkte med Frida till Debbie som fyllde 22. Det var en så jävla bra kväll och dör lite hela tiden för jag känner att jag tycker om alla så mycket, men det beror ju antagligen på att jag ska åka snart. Vi gick på Victucella, som vanligt, och jag hittade en som skulle till samma länder som jag och Frida med hans tre killkompisar så nu har jag ordnat resesällskap en bit också, hängde med en kille jag gick i samma klass som i högstadiet hela sista timmen, sjukt kul, sedan skulle vi såklart ha efterfest igen. Jag, Frida, Bella, hennes bror + tre kompisar åkte till Hanna. Slutade med att vi åt fyra popcornpåsar och satt och skratta. Tills jag somnade på soffan i en hemskt obekväm position.
Idag har typ varit världens bästa bakisdag. Jag åkte hem innan tolv, la mig i min säng med kaffe, saft och kakor och läste i flera timmar, sov lite, läste lite mer, tittade lite på the office, läste lite, sov och lyssnade på musik. Har varit så skönt. Har inte vart hemma en hel dag på flera flera veckor. Nu är mamma hemma från Eskilstuna så vi ska se Wallander och äta popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0