I have found the antidote

Hej. Idag har jag simmat. Det gjorde jag i söndags också. Det är kul men om jag känner mig rätt kommer det inte hålla. Sen kom jag hem klockan tolv och var liksom helt klar för dagen. Gjorde omelett med jättemycket gott i, sallad, sås och ett grillspett och så såg jag pangpangbröder-dokumentären på svtplay. Nu lyssnar jag på min rave-lista med jättehög volym och bas. För jag kan inte tänka mer eller analysera. Inte alls faktiskt. I helgen skulle jag ha åkt till Agnes i Hudiksvall men nu blir det nästa helg. Det kommer bli så megafint att jag knappt kan vänta. Har inte träffat henne på ungefär ett år. Så istället ska jag nog försöka baka biskvier, har aldrig gjort. Kanske dricka lite vin. Har druckit alldeles för mycket sedan nyår. Typ varannan dag. Har druckit öl på Pitchers med Bella, Tim, Rezan och Hanna. Suttit och rökt vattenpipa på ett golv och druckit vitt inte speciellt gott vin. Svept vodka och gått på Victucella alldeles för full med ett par strumpbyxor på huvudet och bara skratt i halsen. Haft efterfester och jag är verkligen ingen efterfestmänniska. Suttit med ett glas rödvin och smsat. Druckit rabarbercider trots att jag har tröttnat och egentligen vill sova. Men jag tror att det är för att jag snart åker iväg och ska ha en riktig rehab-resa i några månader. Och för att vi har firat iväg Petra som har flyttat till London nu. Fina fina Petra. Jag och Frida har varit och fikat med Ernesto i veckan, frågat tusen frågor om Sydamerika och bestämt att vi ska fota en headerbild nästa vecka till vår nya reseblogg! Och igår träffade jag äntligen Hanna Sundberg! Har inte setts på för länge. Vi åt sparrissoppa med haricot verts och knaperstekt bacon i + vitlöksbröd. Dog. Mer då. Har pratat lite med Jonna som har det superbra i Australien, saknar henne alltså. Och nu ska jag powernapa för jag kommer aldrig orka resten av den här dagen.

Kommentarer
Postat av: belle

vill också halsa vodka & gå & dansa med dig

2012-01-11 @ 17:26:17
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0