Can't help but wonder

Idag gick jag tillbaka och läste gamla inlägg på bloggen från sommaren 2010 och insåg att jag skrev så jävla mycket bättre och roligare då. Vad har hänt med mig? Jag förstååååår inte. Vad hemskt om jag bara blir tråkigare och tråkigare med åren?!?! MÅSTE rycka upp mig.
Igår var vi ute och sen på efterfest och linus lagade makaroner och bacon till mig och det var så gott att jag dog och somnade nästan i en soffa och sen gick jag och bella och linus hem till mig och sov i min källare och idag inser jag att jag tappade en sko igår och jag fattar inte hur och jag hittar inte frida heller hon är helt spårlöst försvunnen sedan efterfesten där jag lämnade henne.

Kommentarer
Postat av: belle

haha alltså detta att 'supa bort' saker. roligaste fenomenet. beata tappade bort sitt visakort i fredags natt, sjukt jobbigt när vi skulle gå & handla igår så ba nähepp. men puss & du är fortfarande awesome såklart hallå eller

2012-02-05 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0