Well i never said i was fine

Jag fyllde år i söndags. Fick en alldeles fantastisk filt jag har om mig nu. Den är helt jävla ljuvlig. Overkligt mjuk och plommonlila. Jag fick en vinterjacka och kängor också. Och en kakburk från 70-talet. Den är min nya favorit alla kategorier. Jag fick också en fin ask fylld med Babybell och Dumle, typ det bästa som finns, en termosmugg och en Jusin Bieber tshirt. Älskar den. Har glömt att säga att jag är kär i han. Fick en flaska tequila på min födelsedags-maskerad-fest på lördagen vilket resulterade i att jag kräktes två gånger, däckade i fridas säng, kräktes igen och däckade i min säng, kräktes en gång till på morgonen och låg sedan i sängen 80% av min födelsedag. Men hallå vilken fest sen. Totally worth it. Jag var utklädd till Scary Spice. I leopardhotpants, svart afro, magtröja, vit pälsjacka, platåskor i guld och den mörkaste brunkrämen ever. Ni skulle ha sett.

Kommentarer
Postat av: räven

vill. se. bild!

2011-09-28 @ 11:01:49
Postat av: Sara

åh dör. ville ju va med! visa bilder på presenterna! <3

2011-09-28 @ 21:27:00
Postat av: belle

hahaha ååå. bästa inlägget på länge - bakisheten men alltså å. älskar födelsedagar.

2011-09-29 @ 08:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0