Och jag tror att du gillar

Herregud när små bäbisar börjar kommentera på bloggen måste jag ju uppdatera lite oftare!
Jag är ledig idag och det känns så fruktansvärt jävla bra! Har dock en hemsk mensvärk men man får ha lite överseende. Jag har druckit kaffe och myst med min sambo ett tag nu, ska gå och duscha och göra mig klar. Sen på museum med mamma och säkert fika lite. Ska städa upp lite för Petris kommer hem ikväll! Sen vet jag inte mer

Såg sista avsnittet av Skins säsong fyra. Satt hulkandes och grät och grät och tyckte det var det sämsta slutet någonsin. Så sjukt ovärt. Jag och Frida såg en dokumentär också som hette Love Hate Love och den var så himla bra. Grät ännu mer till den av uppenbara själ. Snälla se den. Finns på Svt play. Ska se en till dokumentär idag, om den är bra kan jag skriva om den.

Kommentarer
Postat av: räven

a) jag har också mensvärk & jag var också på museum idag. kan låtsas att jag var du.



b) nu påminde du mig om sista avsnittet ju :(((((((( sämst. blir också lite ledsen. dåligt slut.



c) tydligen ska man se en dokumentär som heter catfish eller nåt. har typ sjuttitre facebookvänner som skrivit om den. haha.



d) puss!

2011-09-08 @ 15:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0