I thought they had legalized crystal meth

Har inget internet. Det suger pung. MEN är hos mamma och pappa igen så nu uppdaterar jag er lite. MJA. Har jobbat en del, sovit en del, fått Jonna att se Never say never, varit på en superfin kräftskiva, kommit på att jag ska sälja tretusen plagg på tradera, varit och tagit mått på massa människor och haft möten med Eva, ätit ostkrokar och hallå det var ju huur varmt som helst i helgen så vi hade piknik och man kunde sitta i bara linne men jag kunde inte använda min nya vinterjacka. Det fick jag dock göra igår och idag. SCORE.
Jaja. Idag efter jobbet gick jag och handlade en bukett blommor (i know, bästa dottern ever) och åkte till Blindgatan. Lagade stuvade makaroner och jätteknaperstekt bacon. DOG. Kollade på Ellen, drack kaffe, tog fram kläder jag ska sälja, satte upp håret i två bullar och ser alltså exakt ut som jag gjorde på skolfotot i tvåan. Jag gick upp jättetidigt det året och gick till min granne som satte upp mitt hår (I efterhand inser jag att hon nog inte var så jäkla duktig eftersom att det tog mer än en timme att sätta upp mitt hår i två bullar) och gick till skolan ASNÖJD. På kortet sitter en av dem helt snett och jag har så fruktansvärt fula kläder på mig att det kortet aldrig kommer få se världen.
Annars då? Panikar över att Jonna åker om exakt en vecka och då kommer jag typ inte träffa henne på 7 månader. STÖRT. Och så saknar jag Petra som jag inte har sett på mer än en vecka nu. Hon håller till i Norge tills på fredag. Men sen är hon hemma en hel vecka<3. (Flashbackar tillbaka till när jag gjorde mitt första <3-hjärta. Det var på Lunarstorm. Mitt användarnamn var Snuttestinisen. Min profilbild föreställde mig i mitt badrum med krusat hår iklädd en en ljusrosa tshirt med texten KAXIG. Jag visste inte vad "<3" det betydde men såg att folk började skicka dem kors och tvärs. Ville inte vara sämre och började skicka runt dem. Det var frustrerande att inte veta vad det betydde men så enormt skämmigt att fråga någon. Sånt skulle man veta. Väldigt länge trodde jag att det var en morot det skulle föreställa. Det skulle visa sig att jag hade haft fel. Så fel.)
Kaffe nu. I'll be back.

Kommentarer
Postat av: räven

hahahahhahhahahahhahaha en morot dör döööör döööör pusipusipusipusi gullesnuttestinisen

2011-10-03 @ 20:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0