Picking a destiny

USdhajkdhsakfjds hatar. Allting är jättejättebra utom det här satans syandet. Vill bränna upp allting, ge dem fingret och fly till Bahamas. Och allting ska vara klart om en vecka. Så då tänker jag "Jaja det är bara en vecka kvar" och sen tänker jag "MEN HERREGUD DET ÄR BARA EN VECKA KVAR!!!! JAG HAR SÅ JÄVLA MYCKET ATT GÖRA". Och så tänker jag såklart "Fan vad jag bara klagar och klagar och spyr på den här bloggen". Så nu slutar jag med det för den här gången.
Min bror är hemma, så vi åt middag hela familjen i fredags. Det var trrrrrevligt. Och sen åkte jag till Emelie och tittade på idol med henne och fem till. På lördagen åt jag tacos hos Debbie och så drack vi massa öl och spelade rita & gissa och tittade på när Fia framförde tre låtar av Tenasious D, helt i karaktär. Blev helt övertygad om att hon har en framtid som musikalartist/ståuppare. Anyway ordnade vi skjuts av någon granne ner på stan och jag gick på fest på Pitchers med Hanna Sundberg. Alla var utklädda utom vi. Drack en öl och chilla mest med Anders, Tove och Philip. Fick skjuts hem med Frida och hennes pappa, vi köpte pizza och sen somnade jag. Så bra.
Min navelpiercing har växt igen helt nu. Tog ut den i slutet av augusti. Kände att den inte riktigt reflekterade min personlighet. Det var den egentligen aldrig gjort haha. Det var 6 år sedan. CRAZY.
Jag har också tänkt att jag inte ska sminka mig nu på 7 dagar. Tror det kan vara bra. Både för min hy och för mig själv. Måste våga vara ful. + jag sparar tid.
Nu ska jag försöka att inte dö och dricka kaffe och handla lite mat. Puss. Berätta något kul om er. Ni gör mig så glad.

Kommentarer
Postat av: Sara

Något som kanske får dig att uppskatta ditt syande lite mer är att jag ligger nedbäddad i soffan med feber och lock för båda öronen! Hör inte ett skit! haha. Hur hemskt som helst, tänk på det när du syr! Du har det bättre!! haha :) puss!

2011-11-07 @ 21:19:37
Postat av: Sara

Något som kanske får dig att uppskatta ditt syande lite mer är att jag ligger nedbäddad i soffan med feber och lock för båda öronen! Hör inte ett skit! haha. Hur hemskt som helst, tänk på det när du syr! Du har det bättre!! haha :) puss!

2011-11-07 @ 21:20:24
Postat av: belle

hahahah ååå en stina me navelpircing!!!!! <3<3<3<3

2011-11-07 @ 21:22:14
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0