Baby do you want to dance

Ja nu är jag sjuk också. Det är ju roligt. Igår skulle jag upp till lokalen där alla repar och lämna alla kläder jag var klar med osv. Och sen hade jag tänkt att åka efter 20 min. Åka hem och försöka bli frisk. Så var det tydligen inte tänkt. Jag skulle vara med under hela repet och kolla hur alla kläder såg ut på scen. Fyra timmar senare åkte vi hem. Sov för lite och oroligt och var därför ännu mer sjuk idag. Orkar inte ens hålla i nål och tråd i mer än tio minuter. Sug pung.
Idag fyller min fina lilla vän Emelie 21 år. Vi ska gå ut och äta och dricka en öl. Jag borde typ dricka whiskey. Men det ska bli jättetrevligt, hon är världens bästa tjej och sådär. Innan dess ska jag försöka ändra inställning och få i mig lite mat. Och framför allt få någonting gjort.

Kommentarer
Postat av: belle

hahah alltså du är typ den enda jag vet som är rolig fastän han/hon (i detta fallet hon) är sjuk. bra. & krya krya krya på dig ps kan du inte lägga upp nått du sytt? bild då. ej ett plagg. hade blivit jobbigt. hade ej gått. blabla babblar puss

2011-11-09 @ 20:07:22
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0