Dont tell me

Hittade den här fina på Rävens listblogg

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)
1. Smiths
2. Belle & Sebastian
3. CocoRosie
4. Antony & the Johnssons
5. Laakso
6. Beatles
7. Beach House
8. Jens Lekman
9. Broder Daniel
10. Sandie Shaw
Vilken låt är din favorit med nr 6?
Don't Pass Me By
Vilken är din favoritlåt med nr 8?
Higher Power
Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?
Njeeeeeeeeehje. Inte direkt
Hur många gånger har du sett nr 4 live?
1
Vilken är din favoritlåt med nr 5?
In my blood. Eller kanske typ nån på Västerbron & Vampires som inte är just Västerbron
När hörde du nr 3 för första gången?
EEEEEEH. Lånade en CD på biblioteket när jag kanske gick i åttan eller nian tror jag
Hur upptäckte du nr 10?
Oj. Jag vet inte
Vilken är din favoritlåt med nr 7?
Vet inte. Kanske Real Love
Hur många gånger har du sett nr 9 live?
1
Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta?
Inte direkt. Börjar inte gråta av musik ba
Viken är din favoritlåt med nr 1?
Vet inte. Jeane. Då är ju Sandie med också. 2 in 1
Hur länge har du lyssnat på nr 2?
Sen åttan/nian kankse
Till slut, vilket nr är bäst?
Eeeeeeehhhhhhhh. 2? 1?
1. The radio dept.
2. Air
3. Moby
4. Britta Persson
5. Style of eye
6. Bright eyes
7. Death cab for cutie
8. The Embassy
9. M83
10. Beach house
Vilken låt är din favorit med nr 6?
No one would riot for less
Vilken är din favoritlåt med nr 8?
It pays to belong
Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?
Nä det tror jag inte
Hur många gånger har du sett nr 4 live?
Noll
Vilken är din favoritlåt med nr 5?
Antidote, inte den versionen som finns på spotify dock
När hörde du nr 3 för första gången?
Oj. Lääääänge sen. Kanske i fyran, femman.
Hur upptäckte du nr 10?
Minns inte! Förmodligen genom en blogg eller att jag hittade dit via spotify.
Vilken är din favoritlåt med nr 7?
We looked like giants
Hur många gånger har du sett nr 9 live?
Noll
Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta?
Nej tror inte det. Man känner sig mest hög.
Viken är din favoritlåt med nr 1?
Never follow suit
Hur länge har du lyssnat på nr 2?
Sedan jag såg filmen the virgin suicides, det var väl i ettan på gymnasiet tror jag.
Till slut, vilket nr är bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0