Lady Jesus

Jag har insett att min senaste kyss var i helt nyktert tillstånd
Jag lyssnar på musiken som spelas på mina grannars onödigt högljudda fjortisfest
Jag mår bäst när jag är med mina vänner och fikar eller dricker vin eller spelar spel
Stockholms bästa stadsdel är nog Midsommarkransen för där bor en fin tjej

Jag pratar väldigt konstigt tycker jag när jag lyssnar på mig själv inspelad. Tycker då att min röst är jätteljus och hes liksom.
Jag älskar/tycker om bacon
Mina bästa vän(ner) är mina bästa vänner
Min första riktiga kyss minns jag inte
Jag avskyr när folk lovar saker och sen inte håller det
Kärlek är mest jobbigt
Jag kommer alltid att vara velig
Jag är hemligt förälskad i Fredrik Wikingsson
Sist jag grät var när
jag såg Seven Pounds förra helgen
Min mobiltelefon är
svart otymplig sak som jag helst vill byta ut
När jag vaknar på morgonen måste jag ha kaffe inom tio minuter
Just nu tänker jag på hur man under tre minuter hinner byta låt så himla många gånger. Mina grannar har gått ifrån brutal hiphop till born this way till kärlekens tunga till mikrofonkåt till jennifer lopez nya och nu tillsist till en jobbig r'n'b-låt.
Bebisar är oftast inte min grej
Homosexuella är lika fina som alla andra
Blondinbella är duktig tror jag. Och hon har ju hanapee som anställd så hon måste vara ganska smart också.
Ikväll ska jag kolla klart på en läskig zombiefilm på trean och sen sova
I morgon kommer jag färga saker i batikfärg, sy klart en väska jag började på idag och grilla hemma hos Hanna med några fina.
Jag vill verkligen
gå och kissa nu


Kommentarer
Postat av: räven

alltså DÖR SAKNAR DIG SÅ MYCKET. vill dricka kaffe & prata litegranna & filma när du syr. & så får du sluta sy ibland för att skratta eller ta en klunk kaffe.

2011-05-21 @ 12:49:06
Postat av: räven

& ps. ÄLSKAR när du gör listor. älskar att du plingpling:ar om, men liksom. kombinationen stina + lista, två av mina favoritsaker, är svårslagen. PUSI

2011-05-21 @ 12:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0