Jag vill veta allt om dig

Idag jobbade jag elva timmar istället. Men jag hade så jävla kul!!! Efter ungefär en timme på jobbet fick vi en leverans som var megastor och vi hade saker i hela butiken som vi behövde rensa bort. Så jag fick ringa Frida och så kom hon och jobbade med mig resten av dagen. + två killar till som vi känner sen innan. Det gick hur snabbt som helst. Imorgon verkar det dock som att jag får lite sovmorgon och det ska bli så himla skönt. Sen får vi se om jag jobbar kort eller långt pass. Skulle vilja gå och ta en glas vin på Pitchers med Petra & co. Hon fyller 21 på fredag, pepp. Nu har jag halvbränna och är AShungrig. Imorgon kanske Asieninlägget kommer om jag orkar. Puss och godnatt friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0