All my memories in a box

Jag har snöat in lite på armband. Massor av dem. Sedan igår har jag haft de här på mig. Under resten av helgen har jag typ haft dubbelt så många. Men jag fick fan lov att skära ner lite på det roliga. Eftersom att jag har lite tråkigt just nu tänkte jag berätta vart allting kommer ifrån!!
1. Casioklocka i guld. Fick av mamma när jag fyllde 18
2. (och nummer 10, de är likadana) Köptes på en rea på bikbok för kanske ett år sedan. Ville ha ett par örhängen och det var ta två betala för en så jag tog ett pack med armband där dessa ingick.
3. Guldarmband som är mammas och förmodligen för dyrt för att jag ska ha på mig det. Men det skiter jag i.
4. Typiskt Turkiet-armband som mamma och pappa har känt sig tvingade att köpa av en liten flicka som kommit och stirrat på dem med hundögon under en middag.
5. Ett armband som jag har fått i konfirmationspresent av mammas bästa kompis Eva.
6. En tunn guldkedja med en liten lila prisma på, har gjort själv för något år sedan.
7. Blått flätat armband som jag flätade ihop förra veckan.
8. Grönt armband mamma har fått av mig för flera år sedan som hon antagligen tyckte var skitfult för hon har då aldrig användt det. Så nu gör jag det.
9. Ett oranget snöre med ett peacemärke på som jag, Frida och Petra köpte likadana på Cotton on i Kuala Lumpur.
10. Se nummer 2.

Kommentarer
Postat av: belle

fina. & skrev jag att jag fick boken? det fick jag iallafall. tack & puss!

2011-05-17 @ 11:28:54
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0