You are not

Åhej. Jag sitter i min soffa och tittar på Modern Family. Började kolla igår och har sett 11 avsnitt nu. Ungefär bästa serien på länge. Dricker lite cola också och väntar på Petra, vi ska färga hennes hår och antagligen dricka kaffe.
Imorgon ska jag jobba lite på Peace and love förmodligen. Jag och Jonna har ordnat så hon också ska jobba vilket är hur bra som helst. Jag är jättetaggad och det ska bli fint väder och hur jättebra musik.
Förra veckan började jag jobba, det var sådär. Just för att det spöregnade konstant medans jag jobbade = jag var så blöt som jag aldrig har varit. Men utöver det var det ganska roligt. Plockade i rabatter och sånt där. Men nu ska jag inte jobba där försen nästa vecka tror jag. Och då ska jag försöka öka mina timmar och jobba överdrivet äckelmycket så jag tjänar jättemycket av pengar.
Jag har firat midsommar också! Vad med Hanna och Petra uppe på Lilltorpet med Hannas släkt och vänner. Det var hur kul som helst, jag åt sill för första gången, träffade massor av nya människor, drack snaps, åt grillat och tårta och skrattade jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0