I know how to stop

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Igår hmm. Vad deprimerande, jag minns ingenting som gjorde mig glad.

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Drack kaffe och kollade på nyhetsmorgon.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Åt en bit tårta!

Det sista du sa högt:
Okej godnatt!

Det senaste någon sa till dig:
Jag går och lägger mig nu sov så gott och godnatt!

Vad har du druckit idag:
Kaffe, saft, vatten, kaffe, kaffe, vatten, vin, kaffe, vin.

Vad var det senaste du åt:
Tårta.

Vad var det senaste du köpte:
Ett sexpack folköl igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Svart.

Vad är det för väder hos dig nu:
Jättekvavt, lite regn och lite åska tror jag.

 

Godaste glassmaken:
Cheesecake.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja. Attraktion kanske.

 

Sover du tungt:
Ja det gör jag nog.


Drömmer du mardrömmar:
Inte så ofta men ibland såklart.

Trivs du med ditt jobb:
Haha nej. För jag har inget!


Favoritklädsel:

Någonting man tycker är fint för då känner man sig fin. = Oftast klänning.


Favoritlåt just nu:
Jens Lekman - Your arms around me <3.


Vad ser du om du tittar till höger:
Min symaskin, en sax, en kaffekopp, ett fönster.

Vad ska du göra härnäst:
Gå upp och lägga mig i sängen. Men först ta ett glas oboy.

Höger eller vänsterhänt:
Höger.

Humör just nu:
Är jättejättetrött och lite hungrig.

 

Favoritgodis:
Dumble, djungelvrål, salmiakbalkar, klubbor och vit choklad.

Kläder just nu:
En klänning typ. Eller ja, det var en långärmad tröja först och sen klippte jag upp ärmarna till långa fransar som ser bra ut när man dansar lite men som fastnar i det mesta annars. Ska lägga upp en bild på den.


Sommarplaner:
Hänga mest, bada, åka någonstans med mamma och moster, försöka åka till alla vänners stugor och mysa, dricka öl, skratta, gå på peace and love förhoppningsvis, kanske ta körkort, kanske komma in på min skola, kanske få ett jobb, kanske börja på praktik, kanske göra någonting jag inte vet än.

Hur många kuddar sover du med:
Fyra. Men tror egentligen att tre är bäst. Men det är bra att ha en reserv.

Spelar du något instrument:
Nej men jag hade hemskt gärna velat kunna. Piano eller trummor. Eller gitarr.


Morgon eller nattmänniska:
Vill vara både och, men är så himla mycket nattmänniska.

Vad är viktigast för dig:
Att man följer drömmar och gör saker som man blir lycklig av. Att man försöker vara modig.

Snarkar du:
Nej, har aldrig fått höra det iallafall.

Längtar du mest efter just nu:
Att åka någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0