So try and catch me if you can

Det här är grejer från Modekungen som jag vill ha på mig just nu. Helst allting på samma gång. Det blir mycket så, att jag kollar på kläder och dör lite för att jag vill ha allt. Just för att jag inte kan handla. MEN imorgon får jag pengar och ska unna mig ETT plagg som jag kan ha på mig på midsommar. För det måste man.
Imorgon ska jag jobba och det kommer nog bli trevligt. Hoppas det blir soligt. Och så åker mamma och pappa till Tyskland/Polen/Något mer i någon vecka så jag behöver inte fira midsommar vid Gammelgården, YEY. Och dessutom får jag ha huset för mig själv. Har handlat allting som jag tycker är gott så det räcker ett bra tag. Så bra. Men kommer nog spendera min tid mest hos Petra/Frida och på Peace and love. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0