A first lead to the murderer

Är så trött. Men orkar inte lyfta på min lilla kropp ända bort till sängen. Så jag sitter och ser på diverse kriminalserier, äter brownies och klipper i lite kläder. Det är rätt mysigt.
Idag åkte jag upp till Falu second hand med Petra och var där huuuur länge som helst. Vi satt på golvet och tittade igenom alla LPskivor (det måste ha varit runt tusen stycken), satt i fotöljer och provade solglasögon. Åkte hem till henne och fixade med tavlor, micro, satte upp en rullgardin och var allmänt duktiga. Åt lite nudlar och drack lite kaffe. Frida kom förbi en sväng och hämtade sitt pass för hon ska till Monte Negro. Är avundsjuk. Så vi sa hejdå till henne och sen vid halv nio skjutsade Petra hem mig.
Sedan dess har jag nog inte gjort någonting ungefär. Mer än att ha ätit. Massor. Det var gott.
Nu: Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0