Only we know

Idag var det sol konstant = bättre. Lyssnade på Filip och Fredrik och rensade ogräs och planterade om några rosenbuskar. Helt okej. Men är så galet trött på det, så jag åkte hem och gjorde mig snygg efter jobbet och drog till stan för att söka ett jobb. På bussen pep mitt busskort om att det var tomt och jag hade noll kontanter så jag sa att han fick panta mitt kort istället. Men han bara log och sa att jag kunde gå på ändå. Älskar snälla busschaufförer. Jobbigt nog var det stället jag skulle söka på stängt just idag. Gick till biblioteket istället och lånade fyra böcker. Det visade sig att jag hade en skuld för en bok jag hade lämnat in för sent. Dryyyyygt tänkte jag men bibliotekarien bara skrattade och sa att hon raderade den åt mig. Hallå?! För att vara snäll sa jag att jag kunde köpa en påse, då sa hon att jag kunde ta en istället. Alltså alla snälla människor idag. TACK FINA!

Kommentarer
Postat av: Räven

åååÅ! älskar dagar då alla är snälla! älskar snälla okända människor!

2011-07-21 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0