I can see you are doing fine

Blir så trött på mig själv. Vaknade av mig själv idag, tittade ut och det var ljust och det kändes som att klockan var typ nio så jag vart sjukt nöjd och satte mig upp. Log lite för att jag var pigg så tidigt på morgonen. Tar upp min telefon och inser att klockan är kvart i två. Höll på att börja gråta. Det är helt sjukt. Jag hade sovit mer än 12 timmar.
Sen kom Petra till mig, vi drack kaffe och satt i mitt kök. Sen gick vi på en promenad och himlen var jättefin. Vi pratade om att om lite mer än en vecka åker vi till andra sidan jorden. Det pirrade fint i magen. Vi kom in till mig igen sen och gjorde te. La oss i min källare och tittade på Flickan. Tills Frida kom, då gjorde vi vår blogg och planerade och skrattade.
Senare åkte vi till Emelie och tittade på Paranormal Activity 2. Den var ja, läskig. Åt popcorn och drack jättemycket cola. Nu har jag kommit hem till min varma säng och äter mandariner och lyssnar på min sova-lista. Det är fint.

Igår var jag hemma hos Emelie och Daniel och firade att Daniel fyllde 20. Vi spela Kinect och det var sjukt kul. Och så spelade vi ett astråkigt spel, drack drinkar gjorda på snaps och rom+cola. Men jag var väldigt trött och hade ont i huvudet. Jag och Petra tog bussen hem halv ett, hoppade av vid Statoil och köpte ostkrokar och sen försökte vi hinna till en buss vi aldrig skulle hinna med. Men så av en slump såg vi bussen på vägen och fick den att stanna. Det var det bästa på länge tyckte vi då. Sen kom jag hem, åt ostkrokar och såg på Skins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0