What is wonderful and what isn't

Jag fick föresten prata med min finaste Jonna i veckan! Det var så jädra fint att hela dagen blev helt rosaluddig. Saknar henne. Men hon har det bra kan jag meddela, hon åker runt i bil och har sett kängurus (hur fan skriver man känguru i plural?), sköldpaddor och hajar och sånt där. Man blir ju lite avundsjuk faktiskt.
Annars har jag jobbat mest, surprice. Orkar inte ens skriva om det. Har inte druckit på flera veckor och det känns så fruktansvärt bra. Har bara hängt, sett film, sovit hos Petra, fikat med Hanna, permanentat håret med Fia, myst med Tyson och Emelie, gått på stan med Sofia och Elina och tittat på Bröllopsfixaren med Frida vilket resulterade i att jag insåg hur jävla olika jag och Frida är när det gäller film, hon satt och ba: OHHH MY GOOOD! ÄR HAN FÖRLOVAD SHIIIIT DET HADE JAG ALDRIG TROTT OCH HERREGUD HUR SKA DETTA SLUTA!?!?!? Medans jag sitter helt stoneface och ba: Alltså skämtar du? Världens mest förutsägbara film. Frida satt och höll sig på helspänn och grät då och då och jag bara skrattade rått. Så kul. Den kvällen slutade också med att Frida låg i ena änden av soffan och tittade på en spansk såpa för att lära sig spanska till resan, jag satt i den andra änden och tittade på två avsnitt av Klubben.
På torsdag åker jag upp till Norrland för att fira jul med släkten och det ska bli så himla kul. Har inte vart där på mer än ett år. Och sen blir det nyår och sen ska jag hälsa på Agnes och sen är det februari och då ska vi liksom åka. Har inte planerat ett dugg. Mer än att jag måste vaccinera mig mot tusen grejer och packa alla sorters kläder och vara extremt försiktig med allt för alla rånare/mördare/idioter. Blev ju inte mindre nervös av att se dokumentären "18 with a bullet" som handlar om ett gäng i El Salvador som bara går runt och dödar hej vilt. Men se den föresten, väldigt bra. Finns på Pirate bay.
Så himla spritt inlägg. Har liksom inget vettigt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0