This is just a theory not a lie och a truth

Idag har det varit en fantastiskt bra dag. På alla sätt. Petra kom hit efter att jag sett klart på filmen, Frida tittade även förbi så vi drack såklart kaffe och sedan gjorde vi en 8 timmar lång spelningslista. Gick ner på stan och mötte Fia, gick på ett thaiställe och åt så jädra god mat. Efter det mötte jag upp pappa och Erik och ordnade äntligen med en ny telefon till mig. Den är så fin. Vi köpte även de sista julklapparna och gick sen hem. Mysigast nu runt jul är att alla man känner är på stan så det är som på film. Man säger hej kors och tvärs, vinkar, ler åt någon bekant, kramar någon man inte träffat på länge och man kommer aldrig dit man ska.
Sen jag kom hem har jag packat norrlandsväskan, slagit in paket, fixat med mail och blanketter och sånt där som är sjukt drygt och så har jag smsat med min subwaychef som har gett mig lite pass i januari. YEY!
Nu ska jag se klart Vampire diaries (alltså haha, så lame men så bra) och sooooova. Men hallå vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0