Another i love you from you

Just nu är allting jättejobbigt och jättetråkigt. Jag jobbar exakt varje dag fram till jul och är bara trött jämt. Iförsig är det roligare på jobbet nu. Ägarna till sushirestaurangen jag jobbat på har en till restaurang som jag numera är på, den är större, har mer folk och serverar också sallad, foccacia, paj och typ lasange. Så det är lite mer varierat. Och det känns som att jag bara väntar på att tiden ska gå. Jag gör ingenting för att bli gladare liksom. Men Petra är iallafall hemma nu från Norge så jag kan hänga med henne nu, innan hon flyttar typ till Skåne och jag kommer dö. Allting blir så sorgligt. Det känns som att allting håller på att förändras.
I helgen innan min helveteslånga jobb-period började var jag i Stockholm med mamma och pappa, vi bodde i Eriks pyttelilla lägenhet, gick omkring på stan, åt mat, tittade på film, gick på Spamalot, fikade och tog det lungt. Det var skönt. Å vi var inne på Whyreds outletaffär och jag hittade en smaragdgrön klänning som satt som en smäck. Den var från provkollektionen och hade aldrig blivit gjord, så det där var den enda. Och jag blev helt kär. Och mamma såg lite mystisk ut så nu har jag ingen aning om den kommer ligga i ett paket på julafton eller inte. Iallafall önskar jag mig ingenting mer än den i julklapp, jag måste bara önska mig pengar om jag ska kunna överleva i Sydamerika.
Vad önskar ni er i julklapp???????

Kommentarer
Postat av: belle

jag önskar så mycket & jobbigt men mest av allt ett sexpack cola light

2011-12-09 @ 10:37:45
Postat av: jennie

en oljemålning med en hund på

en grön rörstrand-skål

en mops

2011-12-15 @ 18:43:40
URL: http://meandwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0