And then some

Vi skulle ha åkt åtta men nu har vi något problem med bilen så här sitter jag i godan ro och dör av trött. Gick och la mig kvar i fyra för att vara "smart". Ska sova i bilen liksom. Och inget kaffe finns. Nej nu blire inget mer klagande fram till jul. Det är ju så fint egentligen, att vara ledig, att träffa hela familjen och släkten och alla är så jävla bra så det finns liksom inget att klaga på. Så, nu ska jag titta om det går någon julfilm och ordna upp det här kaffedilemmat. Puss dudes.

Kommentarer
Postat av: räven

<3 gulledu. idag ska jag packa min norrlandsväska. kommer vara hälften böcker typ för jag kommer behöva skriva & skriva & skriva på min uppsats. menmennnn. har vi tur kanske du åker hem genom sundsvall. när jag är där. & så kanske vi mer än nästan-ses. eller inte. pusipusi. saknar dig så mycket.



& tack för julkortet!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-22 @ 11:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0