We should do this while we're young enough

Är EJ död på riktigt. Men har jobbade heltid hela förra veckan i trädgården så jag var ungefär lika död som Usama bin Laden och bara låg i soffan/sängen utan ett uns inspiration. Det där ställen tar kålen på mig.
Men nu är jag tillbaka, redo att skriva om allting som får mig att vilja spy, skratta eller gråta dårå.
Kan börja med det som får mig att spy. Och gråta samtidigt: att jag måste jobba kvar i trädgården lite till, för jag har inte fått några pass på Subway än. Vet inte varför men jag är tydligen bara extra än så länge och får inget schema. Dör. Så jävla ovärt. Jag ska därför söka tretusen jobb har jag bestämt. Ska komma över min sociala fobi genom att kasta mig ut för ett mentalt stup = gå med mitt cv över hela stan.
Någonting som får mig att skratta? Ja det första är väl egentligen att jag faktiskt bor med mina bästa vänner. Det är ju lite sjukt när man tänker efter. Det var sånt jag skrev i min dagbok när jag var tio om vad jag ville göra när jag blev stor och hallå nu bor vi här och har askul varje dag.
Nummer två skulle kunna vara att jag var i Stockholm i helgen med Frida och Fridas lillasyster Elsa. Det var awesome! Resan dit tog dock flera tusen timmar och vi körde fel och det spöregnade. Men resten av vistelsen var fet. Vi gick runt och handlade kläder, åt thaimat/sushi/falafel/brownies, tittade på film och hamnade mitt i zombieparaden. Och så fick jag träffa Jonna! Två dagar i rad, hur bra som helst. Ännu bättre att hon flyttar hem om någon vecka och är här i en månad tills hon åker till Australien. Då kommer vi kunna hänga på Falu-vis. MEN! Sen kommer hon ju vara borta i fem månader HALLÅ?!?! Det är ju jättelänge liksom.
Tredje grejen är att jag och Frida har startat en gemensam blogg. Och den kommer nog bli skitfin. Den är inte riktigt klar än. Men jag lovar att jag säger till så fort den är det. Den kommer bara innehålla bilder. Så därför kommer jag självklart ha kvar den här fina anteckningsboks-bloggen att underhålla er med. Puss!

Kommentarer
Postat av: räven

har saknat plingpling & har saknat & saknar dig & är så glad att du har det bra & är så ledsen att du jobbar i trädgården & jag borde skriva ett brev till dig istället puss

2011-08-22 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0