Do you think about me now and then

Jag är alltså hemma hos mamma och pappa nu. Har fyllt på magsäcken och kaffesäcken. Hade inte ätit någonting alls mellan 07.00-19.21 så jag var grinfärdig och skakig. Har provjobbat på ett ställe idag, det gick jättebra och var kul. Hoppas jag får det. Annars har jag ju jobbat som trädgårdsarbetare nu ett bra tag. Har fått in lite rutiner, vattnar växter och lägger ut mat till fåglarna, lyssnar på 4 sommarprat om dagen på ipoden, blir brun och svettig. Det är helt okej, men nu när det ska regna a whole lot känns det lite nja.
Känner mig lite kreativt instängd. Brukar ju sy och göra armband och klippa i tidningar och sånt. Nu gör jag ingenting. Därför ska jag plocka med mig lite pyssel hem idag och göra någontint fint. Och kanske äntligen göra klart mina shorts som jag skulle färga, i början av sommaren. Herregud liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0