You look like gold

Jag packade upp min väska igår och insåg att i stort sett alla kläder jag hade med mig när jag åkte har jag slängt. Och köpt nytt. Men för mig är det ju inte nytt. Jag har sett de här kläderna varje dag i 10 veckor. Och så insåg jag att 50% av allt jag har med mig hem har jag köpt second hand. Och det är ju kul för jag gillar inte sånt där man köper hem från semestern som alla har likadant. Bästa secondhandstället var i Koh Samui, vi hade varit ute på moppar hela dagen och när mörkret hade lagt sig sa Frida att hon hade sett någon marknad i förbifarten lite längre bort. Vi drog dit och det visade sig vara en marknad med bara herr second hand. Jag var i himlen, jag älskar ju gamla herr t-shirts att klippa i och stora linnen att mysa runt i. Sen var det ju ett plus att det fanns vintage converse i alla färger på ett stort bord också för 20kr styck. Jag gick därifrån med två stora kassar kläder. Men Frida norpade den finaste batmant-shirten. Jag borde visa lite av det jag har köpt här.

Kommentarer
Postat av: Räven

ja, det borde du

2011-04-05 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0