You don't want to be alone

Dagens humör: Bra, är pepp och glad.
Dagens mående: Är lite hes av någon anldning men annars frisk som en nötkärna
Dagens borde: Uh, söka jobb. Men det gör jag ju i för sig.
Dagens frisyr: Otvättat. Hästsvans.
Dagens smink: Mascara och rouge.
Dagens klädsel: Jeansklänning, strumpbyxor, knästrumpor och en kofta.
Dagens favoritlåt: Den här har jag lyssnar på hela dagen
Dagens hatlåt: Den som heter någonting baksmälla-någonting med September. Så fruktansvärt dålig.
Dagens planer: Fixa här hemma, hämta min telefon, käka med mamma och hänga med Sofia.
Dagens vill ha: Pengar. Och en Mac. Men det hade jag kunnat köpa för pengar, så pengar alltså.
Dagens längtan: Att åka någonstans. Helst långt bort men Stockholm hade också varit fint.
Dagens beroende: Kaffe. 
Dagens tråkigaste: Att göra praktiska saker. Dör verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0