And those were the days of our lives

Ååå idag har det varit en så himla bra dag! Jag vaknade som vanligt runt åtta och drack kaffe, åt frukost och tittade på nyhetsmorgon. Känns som att jag matar om det dag efter dag. Och sen smsa Antonia och undra om jag skulle med på ikea och självklart var jag på. Sen hämta hon och Fia upp mig och så drog vi iväg i strålande solsken. Sen gick vi runt och strosade på ikea och valbo och satt sedan hur länge som helst och skrattade ihjäl oss på McDonalds. Det kändes ungefär exakt som i fyran så jag, Fia och Antonia umgicks jämt jämt jämt. Vi bestämde att vi skulle ha inflyttningfika hos Antonia sen, eftersom att hon har flyttat in i typ världens mysigaste lägenhet mitt i stan och för att det var megafint väder. Så när vi kom till Falun köpte vi mjölk till kaffet och gick upp till Antonia. Blev helt lyrisk över hur fint det var där inne, ljust och breda fönsterbräden som man kan sitta i och helt nyrenoverat och finaste utsikten. Vi gjorde kaffe och satte oss ute i solen med damsugare och chokladfingrar. Vi satt och pratade om gamla minnen och annat roligt som gjorde att jag skrattade så jag fick ont i magen. Sen gick vi in igen och såg på filmer på min mobil från resan och pratade om resan och om allt som har hänt hemma. Dvs. Inte så mycket haha. Fast jo Antonia har ju tagit körkort och flyttat till en fin lägehet, det är inte dåligt. Sen är det ju bara bra att Fia har stannat precis som hon är och ska vara. För det är så hon är som bäst.
Nu, eftersom att jag har blivit så van med att lägga upp bilder, så kommer lite bilder från dagen.

Här fotar jag tavlor medan Antonia letar efter tavlor att ha i vardagsrummet. Fia letade nog efter en lampa vid detta tillfälle.
Här står jag och fotar mig själv bland speglarna. I en röd tröja, inte en rosa. Viktigt.
Antonia letar fortfarande tavla.
Hon hittade tre i en och samma förpackning som jag fick äran att bära omkring på. Nu tittar vi på någonting att ha i hennes glasbord.
Här hittar vi någon slags plastblommor i ljusgult som Antonia bestämmer sig för. Två pack till och med.
Fia hittade en sten som man gärna kan ge bort till någon i present.
Jag spatserar omkring med Antonias tavlor.
Här säger vi "yes!" för vi har hittat en spegel som Antonia skulle ha.
Sen tog vi bilen över till Valbo, det är cirka 30 meter ifrån Ikea.
Efter att ha gått i två affärer ville vi äta istället. Men jag hann handla två saker som ligger i påsen där, ni får se vad om ni går lite längre ner.
Här är en helt vanlig närbild på Fia. Ingenting konstigt med det.
Och här har vi en fantastisk närbild på mig också. De är mer sällsynta.
Antonia äter pommes.
Fia ser svår ut.
Jag x2.
En till.
Nej nu åker vi säger Antonia och så körde vi hem till Falun.
Nu är vi framme och bär alla grejer genom stan hem till Antonia. Och det är sol!
Här är det! Hur fint som helst ju.
Så här såg det ut när vi myste skiten ur Antonias balkong.
Och så här såg det ut på gatan utanför mitt hus innan jag gick in. Och precis efter jag tog bilden insåg jag att jag hade glömt min mobil någonstans.
Ja här är alltså dagens fångst. + en glasskål från ikea. Två bhar i skönaste material för 29kr/st.

Kommentarer
Postat av: Räven

snygga magneter där till vänster hehehehe. & snygga behåar. önskar att jag kunde köpa behåar för 29 spänn. sämsta grejen med stora bröst. tror jag. nästan. & snygg du & mer bilder älskar bilder!

2011-04-08 @ 09:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0