Sen var det inget mer

Har haft en alldeles strålande dag! Det har varit sol hela hela dagen och luften har luktat torr asfalt och vår och fågelkvitter. Jag behövde verkligen det. Under dagen har jag hunnit med att äntligen träffa Linda, dricka kaffe i solen, fynda en väska och en tröja på bra begagnat (fick tillomed tillstånd att gå ner till lagret och leta runt bland helt orörda saker), äta lunch med mamma och pappa, äta pannkakor med Anders, spelat yatzy och druckit rödvin.
Och nu är min hals lika jävlig som den var igår, det är outhärdligt och det kommer bara på kvällen så jag går hela dagen och tror att det är över och nu är det försent att göra någonting åt det. Men jag ska prata så lite jag bara kan och sova så mycket jag kan. Nu ska jag gå och ringa Agnes och sen ska jag dricka flera liter te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0