One is not enough

Ni har säkert alla sett Jack and Jones fantastiska nya reklam. För ja, vem fan har kunnat missa den? Jag blir äcklad på riktigt. Mår illa och vill sparka på någonting riktigt hårt. Den mest kränkande och sexistiska reklamen jag har någonsin sett eller hört talas om. Visst har man sett liknande saker men det här når ju verkligen toppen av listan. Jag klarar inte av det. Vill gå in på Jack and Jones butik och riva ner hela jävla skyltfönsret och bränna upp alla deras skitfula kläder som ingen endå vill ha. Jag menar hur dåligt går det för Jack and Jones om man måste ta till sånna här medel? Det är ju för fan sjukt. Jag råder ALLA att gå in på reklamombudsmannen och anmäla skiten ur dem. För jag orkar inte se det längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0