Don't go looking for love

Vem fyllesmsade du senast?
Det blev ju lite knepigt och framförallt dyrt när man befann sig i Thailand. Så jag införde en ny sak! Fyllelappen. Den sista jag skrev var till Soup.
Var du singel på din senaste födelsedag?
Ja
Tycker du att du slösar tid på personen du tycker om just nu?
Jag tycker inte om någon just nu. Men i allmänhet slösar jag nog för mycket tid på personer jag inte borde slösa tid på
Klockan är fyra på morgonen och telefonen ringer, vem är det?
Det vet jag inte, jag vaknar aldrig när någon ringer mitt i natten
Har du somnat i någons armar nyligen?
Ja
Har du träffat på någon och sedan gömt dig med flit?
Haha ja 
Kommer du ha ett förhållande inom tre månader?
Troligtvis inte
Håller du på att falla för någon?
Nej men det hade ju varit fint
Blir du blyg inför den du gillar?
Ja väldigt
Kysste du någon 2010 som betyder mycket för dig?
Ja, en som betydde väldigt mycket just då men inte nu längre
Har du fått hjärtat krossat?
Jo det kan väl säga
Pratar du fortfarande med den du kysstes med första gången?
Vet faktiskt inte vem det var
Blir du obekväm när man pratar om sex?
Det beror på vem jag pratar med
Kysst någon som är äldre än dig?
Ja
Vad ser du fram emot?
Jag vet inte, någonting nytt
Blivit kysst i regnet?
Ja och det var precis så romantiskt som man tror att det ska vara
Är det något du vill ha just nu?
Vet inte varför men just nu vill jag ha någon att krama, jämt

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig!! Vill höra allt om resan! jag har läst resebloggen men ändå :) Jag kommer hem 14 april, hoppas på att träffa dig ganska omgående. <3

2011-04-04 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0