Still night, still light

Idag har jag varit så jävla effektiv. Jag har sökt tre jobb, sökt kurser och rensat lådor. Gått på stan med Fia och Sofia och fikat på kopparhatten, utomhus! Ikväll ska jag hem till Antonia och dricka vin. Är så peppad. Ska dricka en hel flaska rödvin för att ta igen de tre månader jag inte har druckit en droppe vin. Gott. Elin, Elina, Sofia och Fia ska också vara med och vi ska bara prata och prata och prata för det har vi inte gjort på så länge.
Innan dess ska jag äta hemmagjord pizza (med vin hehe) och sätta på mig någonting kul. Ses då.

Kommentarer
Postat av: belle

tack tack tack & puss & bra!

isabella régi

kastanjegatan 19 A14

224 56 Lund

2011-04-17 @ 13:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0