Time for reasons

Ja här sitter jag i min säng och gör ingenting. MEN med snedbena! Det är inte varje dag jag är så avancerad. Det känns dock fel, har alltid alltid annars mittbena så nu känner jag liksom mitt hår hela tiden och känner att det ligger fel. Mitt huvud blir i obalans. Men jag försöker vänja av mig, snedbena är ju också fint. Och när jag sa att jag inte gör någonting så ljög jag såklart. Det är i princip omöjligt att inte göra någonting. Jag gör massor av grejer. Jag skrev nyss i min röda skrivbok, den boken där jag bara skriver ner små ord och meningar som gör skitont. Jag kan inte läsa i den boken för jag börjar gråta. Jag skriver bara ner det värsta man kan tänka sig. För att ha kvar till någonting i framtiden liksom. Och så håller jag på att hitta ett klipp på youtube men lyckas inte. Läser två olika bloggar. Lyssnar på musik. Funderar på om jag ska poppa popcorn. Bestämmer att jag ska gå ner aaaaaalldeles strax och göra popcorn. Och kanske te. Tittar på en bild jag har sparat på datorn på en tjej med en snygg frisyr, den är liksom en fläta som är helt tovig och stor och som går tvärs över huvudet. Det är en sån fläta jag vill ha men som jag inte kan göra på mig själv. Och jag känner ingen mer än mig själv som kan göra en inbakad fläta. Så jag har liksom målat in mig i ett hörn. Annars har jag precis sparat en lista-grej som jag ska lägga upp här lite senare. Sånt är ju alltid lika roligt. Nej ja nu är det väl dags för popcorn alltså.

Kommentarer
Postat av: nevär (hahahaha nästan som näver fast ja hahahaahhaha å dör måste sluta)

jag har mittbena! jag har haft snedbena forever men nu har jag mittbena & det är skitbra för min lugg ser mycket jämnare ut då, hohoho. &. jag kan göra inbakade flätor! inte supersnygga & kanske bara lite mer fiskbeniga eller nä kanske att jag kan vanlig också jag vet inte men hur som helst lite småfula men ja. hahah. dör. svamlet. ska nog sova lite. eller, ja. läsa lite. å. puss saknar dig

2011-04-10 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0