Get yourself a bird

Vet ni att man saknar så himla konstiga saker när man är på andra sidan jorden? Saker som man aldrig trodde att man skulle sakna. Olika lukter och känslor och enkla saker som att titta på projekt runway på månadagar och att äta frukost samtidigt som man lyssnar på radio. Det jag saknade allra mest var att sova med duntäcke, att dricka riktigt gott och starkt kaffe och RIKTIG bacon. Knaperstekt frasig och underbar bacon. Och alldeles strax ska jag gå ner och äta just det och jag är så glad. Jag älskar bacon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TUR att du känner så, själv kommer jag kliva in i en deprisson så fort jag sätter min fot innanför faluns gränser...

2011-04-09 @ 06:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0