Du befinner dig i mörker

Jaha, måndag. Den har inte givit mig så mycket. Mer än kanske 15 koppar kaffe. På rillen. Börjar tro att jag har ett problem. Mer då? Jag gick ner på stan. Själv. För jag har ingen telefon så jag kan be någon möta mig. Men ja, jag gick i typ tre affärer och sen var jag på biblioteket ett tag. Dock utan mitt lånekort så det var inte så givande. Sen gick jag till Streetcorner och Anders bjöd på kaffe. Efter det gick jag till Hanna och satt i hennes soffa en timme eller så. Hämtade mina saker som jag hade glömt där och gick sen hem, det var vår. Åt middag och tittade på My so-called life. Gjorde mer kaffe då och drack några koppar. Pysslade med några tröjor och tittade på Project runway, Bachelorette och Superstylisten Jonas. Och nu sitter jag kvar i soffan och tittar inte på någonting. Är trött och irriterad. På vad vet jag inte riktigt. Ska ta itu med det imorgon. Känns som att jag fortfarande är jet-lagad. Det är inte möjligt. Buäh nu ska jag låta er vara. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0