You couldn't be any closer

Nu har jag en sån där skön kvällskänsla. Klockan är inte tolv en men jag känner mig harmonisk, inspirerad och varken ledsen eller glad. Käkar popcorn och dricker en cola medan jag lyssnar på diverse radioprogram.
Eftersom att jag sov hela dagen kan man tänka sig att jag är skitpigg, men jag är varken eller. Behövde nog sova bort någonting dåligt, som jag inte riktigt visste vad det var.
Frida och Sofia kom hem till mig lite efter åtta, vi såg på idol och sen bestämde vi att vi äntligen skulle åka ut till rostberg för att hämta Fridas telefon. Det är en rätt lång historia men enda sedan vi var i Olles stuga i början av sommaren har hon varit utan den, hon glömde kvar telefonen där och när Olles mamma hämtade den hamnade den på fel ställe hela tiden så man har aldrig, verkligen aldrig kunnat få tag i henne. Men nu låg den i en bil hemma hos Olles mamma uppe på berget i rostberg hemma hos dem, så vi hämta upp Petra och åkte dit. Och så satt vi hur länge som helst hemma där och pratade med Olles supersköna mamma och klappa hunden och hade katten i knät och gosa tills den somna. Det var hur mysigt som helst. Och sen åkte jag hem igen. Det är det enda jag egentligen jag har gjort igen. Fast jag såg en film också och såg på biggest loser med mamma.
Imorgon åker jag till Eskilstuna och stannar hela helgen, ska bli skönt. Och bra för jag har inga pengar att göra någonting för. Ska lägga mig tidigt, läsa böcker, gå på loppis och äta massa smörgåstårta som vi alltid gör. Ska kanske baka en cheesecake också eller något annat gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0