Feels like nothing else

Försökte faktiskt skriva igår men allting försvann, ni vet. Har inte gjort så mycket de senaste dagarna i för sig. Har varit lite halvsjuk, kollat på massa film, ätit popcorn, druckit te och vart på arbetsförmedlingen. Och köpt två böcker trots skrämmande dålig ekonomi.
Idag har jag stått och tvättat fönster sedan klockan 10 samtidigt som jag lyssnat på gamla program och intervjuer på p3. Försöker lyssna på annat än robyns pt2 för den får inte bli tjatig. Så ja lyssnade på bea szensfeld, adrian lux osv. Det är fint, jag känner mig vuxen. Fast jag gick iväg ett tag för att möta Petra, köpa vin och gå tillbaka hem igen. Hon fick titta på medans jag fortsatte tvätta fönster samtidigt som vi drack kaffe. Sofia kom också. Men båda gick efter ett tag och jag gick tillbaka in i min hemmafruroll.
Har letat fram gamla väskor, kläder osv. som jag ska sälja på loppis nästa vecka. Hoppas jag blir miljonär. Nu ska jag dricka lite mer te. Puss!

Kommentarer
Postat av: räviz

kom hit om du blir miljonär. då har du råd med både den svindyra resan & med att bjuda mig på fika.

2010-09-02 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0