Hope there is someone

Just ja, födelsedagen osv.

Fredagen började jag med att gå ner på stan med Jonna och Hanna, vi fikade och gick runt lite. Jag såg Fredrik Wikingsson (älskar till döds) på stan trodde jag och sen Björn Ulvaeus. Fast jag trodde ju att jag såg i syne men det var faktiskt Fredrik Wikingsson kom jag på senare av olika anledningar. Det var dock inte den riktiga Björn. Men vem bryr sig om han liksom. Sen kom jag hem och lagade mat, duschade, städade och drack vin. Peppade Adrian och sen kom Emelie och gjorde sig klar här. Sofia kom, Elina, Josef, Jonna, Frida och så åt vi. Fia, Sandra, Petra, Linda kom. Sen lekte vi världens roligaste drick-ord-lek. Sjöng och dansade, skrattade och sånt där. Jag var hel-lycklig hela kvällen. Klockan tio var vi tvungna att gå för att vi skulle komma in på Etage. Det gjorde vi som tur va, dock inte Petra som var lite överförfriskad. Sen dansade jag så jävla mycket att jag var blöt på hela kroppen. Stod på samma ställe hela spelningen. Sen var vi helt slut, men lyckades på något jävla vänster fixa efterfest med Adian Lux och hans sidekick. Vi skulle till Linda, men utan taxi gick det liksom inte. Så vi satt på deras hotellrum istället, helt blöta var vi för det hade spöregnat. Men det gjorde ingenting för då hade jag fyllt 20 och satt och lyssnade på Phil Collins med en av mina favorit djer. Det blev inte så mycket mer än så, vid fyra ungefär somnade jag sött i min säng och var så himla glad.

Det får räcka för idag. Imorgonbitti åker jag till Stockholm med Frida och hennes mamma, ska träffa Jonna, gå i affärer, titta på en gratisspelning med i blame coco och sen ska jag tvinga med mig båda på en utställning. Och kanske fika några gånger. Jag har gjort något jätteläskigt idag, men jag ska skriva om det när jag kommer hem. För annars blir det ingen överraskning.


Uppdatering: Förlåt, Antonia kom också hem till mig, en liten stund efter Petra.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Du glömde mig Stina, inte helt ok ;) haha, puss

2010-10-01 @ 12:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0