Oh mama, I wanna go surfing

Jag vill så jävla jävla gärna gå på the Drums i Stockholm den 12 december. Får ont i magen varje gång jag tänker på att jag kanske/antagligen inte kommer kunna. Men, eftersom att jag fyller år om 5 dagar så önskar jag mig, av valfri läsare biljetter till the Drums. Jag kommer älska dig till döds om du bjuder mig, och vara dig evigt tacksam. Och ge dig minst 20 långa kramar. Vem du än är.
Annars skulle jag dö av glädje om ni bara skickade ett grattis-kort, ett bokmärke eller en torkad blomma på posten. Jag börjar nästan gråta varje gång jag får post, mest om det är från en vän med ett fint brev i (eller en extremt rolig födelsedagsfestinbjudan) men också om miljöpartiet skickar en liten broschyr. Just för att den är adresserad till mig, LILLA MIG!
Det är min önskelista från mig till er, egentligen vad som helst. Ni som inte känner mig eller som inte vill lägga pengar på någonting till mig kan ju kommentera! Jag blir hur glad som helst för det också.
Puss!

Kommentarer
Postat av: frida

jag följer med!!!!!! har lyssnat och jag diggar :)

2010-09-30 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0