Hard to find

Det regnar fortfarande så jag kan inte tvätta fönster, har heller inte gått ner på stan och lånat böcker. Kanske ska göra det nu. Har tvättat och torktumlat grejer, sett en dålig film och ätit soppa. Känner mig trött och tråkig och energilös. Lyssnar på peppmusik men sitter bara som en degklump i soffan med en filt över mig. Känner mig meningslös i den här världens. I detta universum. Jag tillför ingenting här, jag slösar bara lite el och äter lite. Tittar ut på det man nu ska se. Men jag gör inte det. Jag stirrar bara likgiltigt ut i tomma intet. Det här leder ingenstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hit! <3

2010-09-15 @ 07:43:24
URL: http://sarafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0